Friday, August 23, 2013

telesepetim




UCUZ BİR CEP TELEFONU ALARAK BU AYKİ HARCAMANIZI DÜŞÜRÜN
İşimden dolayı cep telefonumda skype ve gmail gibi iletişim araçlarını kullanmak durumundayım. Bu nedenle geçen ay bu özellikleri olan ucuz bir telefon aldım. Ama bu telefonun çok gereksiz internet uygulamaları vardı ve sinirlerim bozuldu. Ucuza aldığım bu telefondan kurtulup iyi bir telefon almaya karar verdim.
İnternetten araştırma yapmaya başladım. Bir websitesinde son model cep telefonlarını çok uygun fiyata gördüğümde gözlerime inanamadım. Bu telefonların arasında iPhone 4, iPhone 3, Samsung galaxy, Android cep telefonları bulunmaktaydı.  Bu websitesi telesepetim.com dan başkası değil. Android4.0 OS, Android 4.1 OS, Android 4.2 OS iPhone 3G,iPhone 3GS, iPhone 4 CDMA, iPhone 4, iPhone 4S veiPhone 5, Samsung I9500 Galaxy S4, Samsung Galaxy Fame S6810, Samsung Galaxy S Lightray 4G R940, Samsung ATIV S, Samsung Galaxy S III T999, Samsung Galaxy S III I747. Samsung Galaxy Fame S6810 u çok beğendim çünkü gerçekten harikaydı. Dokunmatik ekran,uzun sureli şarj, etkileyici özellikleri nedeniyle bu telefonu  beğendim. Uygulamaları ve video arama özellikleri  harika. Hemen internneten online sipariş verdim ve 48 saat içinde telefonun evime ulaşacağı bilgisini verdiler.  Sonunda Samsung Galaxy Fame S6810 cep telefonum bana ulaştı. Orjinal kutusunda, siyah renkteki bu cep telefonu bir harika.

Şimdi Samsung Galaxy Fame S6810 cep telefonumun keyfini çıkarıyorum. Özellikleri gerçekten harika. Siz de hem ucuza hem de son model telefonlara internetten güvenlibir şekilde sahip olmak için hemen harekete geçin ve telesepetim.com u incelemeye başlayın . 

No comments:

Post a Comment