Friday, July 12, 2013

telesepetim

Türkiye’de FIRSAT ÜRÜNLERİ sektörüne yapılmış en büyük e-ticaret yatırımlarından biri olan  telesepetim.com  her geçen gün  yenilenmekte ve gelişmektedir.  %100 müşteri memnuniyetini ilke edinen telesepetim.com aldığınız ürünleri internetten ve kapıda ödeme seçeneklerini birlikte sunuyor. Herhangi bir sebeple geri vermek ya da değiştirmek istediğiniz ürününüzü "7 gün içinde vazgeçme" hakkınızı kullanarak ücretsiz kargo ile gönderebiliyorsunuz.  telesepetim.com alışverişinizden önce, alışverişiniz sırasında ve sonrasında her türlü soru ve sorununuzu çözmeye hazır profesyonel hizmet anlayışına sahip 150 kişilik çağrı merkeziyle 7/24 hizmetinizde.Son derece güvenli sisteme sahip olan telesepetim.com ’da kart ve kişisel bilgileriniz üçüncü kişilerle paylaşılmaz. İnternet üzerinden en uygun fiyatla, güvenilir, hızlı ve kolay alışveriş için binlerce ürün seçeneğine sahip:  telesepetim.com

No comments:

Post a Comment